loading...
فقط ترانه های زیبا
مهدی قاسمی بازدید : 288 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

آهنگ یادگاری

چندتا عکس یادگاری
با یه بغضو چندتا نامه
چندتا آهنگ قدیمی
که همه دلخوشیامه
آینه ای که رو به رومه 
غرق تو بهت یه تصویر
بارونای پشت شیشه

من و تنهایی و تقدیر

دست من نیست نفسم
از عطر تو کلافه می شه
لحظه ای که حسی از تو
به دلم اضافه می شه
باور نمی شه اما
این تویی که داره می ره
خیره می مونم به چشمات
حتی گریه ام نمی گیره
چشای مونده به راهو
شب تنهایی و ماهو

یه دل بی سرپناهو
من  و خونه 
ساعت های غرق خوابو 
این منه بی تو خرابو
یادت هرگز نمی مونه 
نمی مونه نمی مونه

دست من نیست نفسم
از عطر تو کلافه می شه
لحظه ای که حسی از تو
به دلم اضافه می شه
باور نمی شه اما
این تویی که داره می ره
خیره می مونم به چشمات
حتی گریه ام نمی گیره
چشای مونده به راهو
شب تنهایی و ماهو

یه دل بی سرپناهو
من  و خونه 
ساعت های غرق خوابو 
این منه بی تو خرابو
یادت هرگز نمی مونه 
نمی مونه نمی مونه

آه ه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نام ونام خانوادگی: مهدی قاسمی محل سکونت: کنگان تحصیلات: سوم راهنمایی سن:15 سال مدرسه :شهید پرهیزکار حرفه:زبان انگلیسی به سایت من خوش آمدید وبلاگ دوم من:http://mahdioffline.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از متن ترانه ها رابیشترمی پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 40,778