loading...
فقط ترانه های زیبا
مهدی قاسمی بازدید : 312 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)
Erfan - Daam - HD


ورس ۱ - عرفان با همخوانی نونا :

من این همه دردو نخواستم // وقتی لب رو لب هات گذاشتم

باتو تنها ترسی نداشتم // ترسم  ترک و از تو گذشتن...گذشتن...

چون من همونیم میگفتم : // هیچوقت نمیبینم بیفتم

گفتی : توی شبهام تو با من تو آخر// شستی روح و دستام از عالم

من , میشم عاشق ساده...آخر // میشم خامت آره...آخر

بیا بالت واشه...واشه بامن // میشه دام دائم آره آخر

 

ورس ۲ - عرفان :

این آب اومد و هر چی که بود برد // من خواب جوونم از ریشه زود مرد...چه زود مرد...

سایه چند ساله بامه ،  هر کام افکار خامه // تن داده از خاص و عام به ، همراه امواج آبش

همواره از راه ساحل ، دور تر انگار یه خوابه // رنگارنگ ولی یک سرابه

با یک کام از دود و آغاز ، پایان // سیخ و سنگ داغه ، بالا بکش پودر ازدماغت

برو بالا با یه قرص کامل // حالا بی خواب تا صبحه دائم

صد سیگار شده سرفه کارش // هنوز بیداره و بد خماره

یک چایی با یه قرص خواب که // پایین بیاد این مرده ساکت

این روزگاره... همه هم سنام میسوزن تو این کوره عاشق

 این روزگاره ... همه هم سنام میسوزن تو این کوره عاشق...

 

کروس ۱ - نونا :

من , میشم عاشق ساده...آخر // میشم خامت آره...آخر

بیا بالت واشه...واشه بامن // میشه دام دائم آره آخر

 

ورس ۳ - عرفان و نونا :

 

توی دامتم . . .سالهاست توی رد پاهای گنگ عمرم من ثابتم // گرفتی ازم زندگیمو ولی عاشقم...گفتی

 

ببین دنیا چه خوبه ... //  زندست حتی رنگ غروبش ...غروبش...

ساقی توی شعرا چه خوبه...// اینجا . . . کارم قتل عمومه ...هجومه ، تمومه...

 

توی دامتم ..سالهاست توی رد پاهای گنگ عمرم من ثابتم

گرفتی ازم زندگیمو ولی عاشقم...

 

 

کروس ۲ - نونا :

من , میشم عاشق ساده...آخر // میشم خامت آره...آخر

بیا بالت واشه...واشه بامن // میشه دام دائم آره آخر

من , میشم عاشق ساده...آخر // میشم خامت آره...آخر

بیا بالت واشه...واشه بامن // میشه دام دائم آره آخر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نام ونام خانوادگی: مهدی قاسمی محل سکونت: کنگان تحصیلات: سوم راهنمایی سن:15 سال مدرسه :شهید پرهیزکار حرفه:زبان انگلیسی به سایت من خوش آمدید وبلاگ دوم من:http://mahdioffline.blogfa.com/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از متن ترانه ها رابیشترمی پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 40,791